Op zoek naar een goede SEO Specialist?

Een goede SEO Specialist of SEO Consultant? Sinds 2012 ben ik actief bezig met SEO en help vanaf 2013 ook bedrijven met het verbeteren van hun online vindbaarheid.

Persoonlijk contact en een duidelijk plan zijn de basis van onze goede samenwerking!

Een goede SEO Specialist zorgt voor een duidelijke SEO strategie en plan van aanpak. Hierdoor kun je in de loop van het proces duidelijk zien of er verbetering is in de posities in Google en in het aantal website-bezoekers.

>> Meer website-bezoekers en beter gevonden worden? Laat me je helpen!

Zorg voor een goede vindbaarheid van je website en je website is geen visitekaartje maar een verkoopkanaal! – Ruben

Resultaten als SEO Specialist

Ik snap het. Iedereen kan wel zeggen dat hij of zij een SEO specialist is. Maar inschatten hoe goed iemand is kun je toch het best door te kijken naar de behaalde resultaten.

Hieronder enkele resultaten die ik voor klanten of eigen projecten heb behaald.

  • Thee kopen – 590 zoekopdrachten per maand – #1 positie
  • Shisha pen kopen – 2.400 zoekopdrachten per maand – #1 positie
  • E-smoker – 6.600 zoekopdrachten per maand – #2 positie
  • Kraamcadeau – 9.900 zoekopdrachten per maand – #1 positie
  • LED- 6.600 zoekopdrachten per maand – #5 positie
  • LED Lampen – 18.100 zoekopdrachten per maand – #6 positie
  • Appartement huren – 9.900 zoekopdrachten per maand – #3 positie
  • Huis huren – 18.100 zoekopdrachten per maand – #3 positie
  • Studio huren – 1.300 zoekopdrachten per maand – #2 positie
  • Dakdekker – 3.600 zoekopdrachten per maand – #7 positie
  • Daklekkage – 880 zoekopdrachten per maand – #1 positie

Het idee is duidelijk denk ik. Voor iedere branche is het mogelijk om nieuwe klanten te genereren via het internet. Een goede vindbaarheid is daar een groot onderdeel van.

Meer weten over m’n resultaten of over wat voor resultaten we samen kunnen behalen met jouw website? Neem gerust contact op.

SEO? Waar kijk je allemaal naar?

Google beoordeelt een website aan de hand van meer dan 200 factoren. Scoor jij het best op die 200 factoren? Dan sta jij bovenaan in Google!

Als we gaan samenwerken dan gaan we kijken naar behoorlijk aantal zaken omtrent je website. Hieronder een klein lijstje (ik som ze voor het gemak niet alle 200 voor je op 😉 ) met vragen die ik m’n achterhoofd houd als we de website gaan optimaliseren:

  • Is je site mobiel vriendelijk?
  • Hoe snel reageert de site?
  • Staat er goede content op de site?
  • Worden de zoekwoorden (waar we op gevonden willen worden) wel vermeld op de site?
  • Wat is de website-autoriteit en is dat hoog ten opzichte van je concurrenten?
  • Hoe goed zijn je concurrenten en waar richten zij zich op?
  • Binnen welk termijn kunnen we een bepaald doel halen?
  • Hoe zit de website SEO-technisch in elkaar?

Kortom, aardig wat zaken om na te kijken.

Interesse om mij als SEO specialist in te huren?

>>Laat me je helpen en neem gerust contact op!